onsdag, februari 20, 2008

Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need

Om jag tvingas läsa ytterligare en mode-blogg blir jag klassad som en samhällsrisk.

Jag blir rabiat!

Ni är så jävla genomskådade! Ingen av er var intresserade av mode innan ni läste er första mode-blogg, ni hade aldrigt haft detta kall att skriva om hemliga Victoria och ni hade aldrig - aldrig någonsin - brytt er om att nämna vad som är designat av vem i H&Ms äckliga vårkollektion!

Snälla jag ber er.

Försök inte passa in i en ny trend (att bara börja blogga var väl trendigt nog?) utan skriv om något ni verkligen bryr er om istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

w00t?! jag tar faktiskt mitt modebloggande väldigt seriöst! komma här och berätta för mig vad som intresserar mig och inte.. :b