tisdag, november 03, 2009

Män söker




Spontan och skojfrisk 20-åring söker dig, självsäker,
driftig, lättsam och vacker. Jag: konstnärssjäl med
trohetssvårigheter, helt oförmögen att kompromissa
men med ett stort hjärta och sinne. Du: Sharon
Osbourne-typen som enkelt förlåter och inte tar ett
snedsteg som ett hugg i ryggen, som gillar utsmycka
din kropp med bläck och metall och som gärna följer
med på berikande resor världen över för att hängas
upp i krokar. Vi är båda kreativa och intelligenta
och tar gärna för oss, spelar tv-spel nätter igenom
och ser Gudfadern-trilogin med Coppolas kommentarspår.
Du är minst lika upptagen som jag själv och kan
således inte klaga när jag inte har tid/vill/orkar
träffas. Du är snyggare, äldre och mer erfaren än mig.
Du är helst perfekt. Sv. t. ”Annon 462” Läroverksgatan
43A, 82133, Bollnäs.

1 kommentar:

Din dröm . sa...

Synd bara att jag inte e äldre en dig , annars hade jag varit din dröm !