fredag, oktober 16, 2009

Följa bloggar

Jag har sällan tid att egentligen bry mig om vad andra har att säga, men det finns ju undantag. Här är några kanonbloggar :D

Modblog - Har varit min startsida i flera år. Leddes förr av BMEs grundare Shannon Larratt (höll betydligt högre standard då) men presenterar fortfarande feta modds och vackra människor.

Inredningsbloggen - Uppdateras ofta. Texten är väl rätt intetsägande men den ger mig apamycket inspiration.

Room Service - Samma som ovan; inspiration. Fast å andra sidan är det mindre budget och mer lyx. Inte min grej. Men drömma får man ju!

Pink Tentacle - Underbar blogg med allt möjligt skoj från Japan. Don't get me wrong. I ain't one of those J-freaks. Men ja... De slänger alltsomoftast up grym design och info om ny teknik. Sånt där som ger mig stånd, ni vet.

Life Under Zen - Tatooing is dead. Haha! Brasiliansk studio med mad, mad skills! Gå in och börja runka!

Zentastic! - Shannon Larrats blogg. Läses rätt sporadiskt, men jag gillar hans konst och bilder :) De ger mig lite hopp om en bättre värld.

Orvars filmblogg - Denna uppdateras veckovis och är perfekt som fredagsläsning. Filmkåt som jag är kan den vara rolig att läsa. Oftast görs associationer till nya storfilmer med lite intressant kuriosa.

Movie Blog - Bra skit. Här kommer det fram mycket roligt varje vecka :D

Inga kommentarer: