måndag, oktober 12, 2009





Man skriver i en blog för att man vill dokumentera sitt liv. Och plötsligt slutade jag dokumentera.
Varför?

Ja, inte var det då för att mitt liv plötsligt stannade upp. Jag sket bara i det. Högaktningsjävlafullt.

Häftig va?

Aja, skit i det nu.

Jag har i alla fall börjat en lite nyare livsstil. Kort och gott finns all info här: men jag räknar med att folk är för lata för att leta bland all information. Det är en blogg av Grandmaster Martin Berkhan som revolutionerat träning och diet genom att helt enkelt vara smartast och ihärdigast. Ovan syns alltså mitt resultat efter en månads teknikträning och ytterligare en månads deff + träning. Jag gillar!

Nedan är en bild på karldjäveln som han såg ut när han var som mest rippad. Här snackar vi om en kille som vägde 80 pannor fläsk under gymnasietiden. Men är man sjukt smart och pallar göra metaanalyser av ämnesomsättningen så blir man duktig.



3 kommentarer:

Fia sa...

Imponerande men synd att hans kropp såg ut som skit.

Robin Färlén sa...

Det gjorde den, men det visar verkligen hur jävla duktig han var på sin sak. Här snackar vi om en kille som tränar varje 5-6 dag. Med andra ord har han grym fysik och lägger ner väldigt lite tid.

Knix sa...

Nice progress man! :) Nu blev jag om möjligt ännu mera motiverad! :D